"Du skapar dig själv genom dina egna tankar"

tisdag 27 juli 2010

En fin tisdag

då var helgen över och den gick så fort som jag trodde att den skulle göra :) träffade joakim som jag inte sett på över ett år, vilket var jätte kul men också tråkigt att veta att det är så få gånger som vi ses då han bor i texas och att han förmodligen kommer att vara där ett bra tag, om ens att han kommer tillbaka till sverige mer. men men, är han lycklig så är jag lycklig.
Var skönt att komma hem igen efter en fullspeckad helg, bara lägga sig i sängen och se på film, andas och bara vara. Är skönt att kunna mena "hemma", där jag är tillsamammans med Anders. är väl fortfarande lite att man kallar "hemma" på köpmansgatan, att jag skall bara "hem" och hämta något ;) men jag tror det kommer allt mer och mer, ju mer det blir en vana. Är underbart att ha ett hem tillsammans med en person som man älskar så mycket, att man snart lyfter från jorden. allt känns verkligen så kanon, även om en del diskussioner uppkommer så är det inget som vi inte löser och som vi se som ett stop på vår relation. Jag tycker att det känns bättre och bättre för varje dag som går. och nu börjar det sjunka in mer och mer att vi skall GIFTA oss nästa sommar, och det är så roligt att börja planera tillsammans med mina tärnor :) allt från vad jag skall ha på mig till vad som skall stå på borden, oj vad mycket det är som skall planeras :)
fick förövrigt hem ett brev i brevlådan där det stod "till blivande fru Friborg"

Nu när du gifta dig ska, vi roligt åt dig kommer ha.
Tro inte du undan slipper,
vi kanske komma skan är du klipper.
Ganska långt det är kvar, men börja våndas redan
nu i 319 dar.

Är ganska roligt när man tänker på möhippan som man inte har någon aning om vad som komma ske. Pirrar i magen -en skräckblandad förtjusning!
Kommer att bli världens lyckligaste Fru :))

Hinner dessvärre inte skriva så mycket mer då jobbet snart kallar, blir ev. lite mer ikväll!
ha en bra dag i det fina vädret allesammans!


/Miss Y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar