"Du skapar dig själv genom dina egna tankar"

fredag 23 juli 2010

En härlig helg framför oss

Då är det snart dags att kila iväg till jobbet och jag har pecis hunnit packa klart det anders skall ta med sig senda för att hämta mig på jobbet, åker direkt ned till varberg. Tro det eller ej, men ikväll skall vi åka emd familjen och spela bilbingo :) fantastiskt roligt för er som aldrig provat det, är verkligen underskattat. skall försöka hinna med ikea på vägen också och köpa lite fler ramar till våra fina kort som i har beställt )kort från förlovningen och en annan massa kärlek)
Imorn blir det "Killemästerskap" igen, tror det är 6e året i rad nu eller något, nu skall det väl vara min tur att få rista in mitt namn i vandringspokalen :)
Hoppas det blir bra väder så man kan få några timmar på stranden tillsammans med alla vänner och bekanta.

Nä nu skall jag gå iväg till jobbet!

ha en bra helg allesammans!

/Miss Y

PS: har bokat kyrkan nu, den 4e juni kommer vi att bli vigda i Kristine kyrka i Alingsås (hoppas jag får tag i den prästen som jag vill skall viga oss, men han hade tydligen flyttat till mariestad)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar