"Du skapar dig själv genom dina egna tankar"

måndag 12 juli 2010

Its time to start over


Nu är jag tillbaka igen...

har funderat mycket på det där med att skriva av sig och tror det är en ganska bra grej och samtidigt kunna få andra att få olika tankeställare.
Min blogg har väl inte varit den blogg jag önskade mig, då det vart en tuff resa i Stockholm. Men nu är det mer än på bättringsvägar och nu kommer bloggen att handla om det som jag vill :)

Vet inte riktigt vart jag skall börja men man kan ju börja att disskutera att ha en blogg. Vissa tycker det är barnsligt, en del tycker det är för att få uppmärksamhet, en del tycker det är onödigt samt att en del tycker att man absolut inte skall ha en blogg i en liten stad då alla kan komma in och läsa om ens liv. Men vad är det som egentligen är så himla farligt med det. Är det inte ärlighet som gör att missförstånden minskar? är det inte det naturliga som man skall kunna prata om, det är ju en verklighet. Och de som irriterar sig, varsågod och lämna bloggen! Jag har inget att skämmas över, för jag är mänsklig...

Tror dock att jag behöver bege mig till kudden för att få några timmars sömn...
Godnatt allesammans!


/Miss Y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar