"Du skapar dig själv genom dina egna tankar"

måndag 18 oktober 2010

flyt i oflytet -detta kommer bli så himla bra!


Det var verkligen inte vad vi hade föreställt oss, de lokaler som vi skulle kolla på istället för tallhyddan- det var mycket bättre! :) det kunde inte bli bättre, så himla mycket bättre än tallhyddans lokaler. det roliga är att det inte är många som vet vart detta ligger och inte så många som har hört talas om det. och det var just det som var deras koncept, att det skall förbli ett ställe som skall vara mysigt och inte massivt, samt att det blir mer personligt på något sätt. kände direkt att det var en person som ville göra vår dag så bra om möjligt och han var väldigt flexibel i det som vi vill ha hjälp med samt det som vi ville sköta själva. och maten bestämmer vi i princip själva, det jobbar inte med färdiga koncept eftersom alla personer är olika. både jag och Anders tittade på varandra och sa "detta är det", det är stället där vi skall fira en av våra lyckligaste dagar. plus att hotellet som vi kommer att erbjuda våra gäster, är supermysigt och väldigt bra priser, OCH att det ligger ca 50-100 meter från lokalen vi kommer att vistas i hela kvällen/natten. Ja, så det känns verkligen jätte bra! Vi kommer att träffa dem igen och prata mer ingående, ex vad vi vill ha för mat att bjuda på, på söndag :) längtar!!

En tung sten från mina axlar släppte verkligen och kan slappna av på ett annat sätt nu. Är ju bara att det är så himla långt kvar tills vi skall gifta sig, vill ju nu :)) men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge...


Kvällen skall faktiskt spenderas i en inomhushall med en fotboll, tro det eller ej. det var 4 mån sen jag rörde en boll och nu har jag bestämt mig att lägga fotbollen på en lägre, mindre krav nivå, inte längre lägga halva mitt liv. Hoppas att det går bra bara, att frustrationen på en lägre nivå äter upp min kropp, utan att jag kan släppa det :) det återstå att se, hehe.
det är jättekul att ida också var intresserad av att hänga med, att dela ett intresse med en vän, hade vart superkul om det blir så, hoppas! :)
så ikväll så får vi se om det blir träning på onsdag också....


Snart dags att ta emot patienter innan man åker iväg och tränar...


Ha en fin vecka allesammans!



//Miss Y

1 kommentar:

  1. Vad roligt Yohanna :) är så glad för din skull :) puss&kram från Annie!

    SvaraRadera