"Du skapar dig själv genom dina egna tankar"

onsdag 13 april 2011

Lång dag!

japp, idag har vart en väldigt lång dag med en hel del att göra! Sitter och väntar på min sista patient för dagen innan jag skall packa ihop och bege mig hemåt.
A står för maten idag, skönt att bli serverad när man själv kommer att vara hemma tidigast 18 och i värsta fall 18.30 :) sen blir det handboll för hela slanten! Dock fick man inte med sig mannen ned till nolhaga, så det blir tv hemma istället, finns säkert inga sitsplatser kvar ändå. sist jag kollade handboll, fick jag vika av 10min innan slutet på första halvlek då jag höll på att svimma och dö av ryggsmärta, snacka om att känna sig klen. är liksom inte jag att ge upp en match pga lite ryggsm, men detta var helt olidligt. att svimma kändes inte så roligt heller, blir tydligen så när man är gravid (lågt blodtryck) blandat med värmen som blir i nolhaga när flera hundra står och flåsar tillsammans! ;) hoppas det är bättre luft i skandinavium när vi skall dit den 7 maj för att se dubbelfinalerna i handbollen!

Åh bara 3 dagar kvar, sen ligger man på hotellrummet på kurorten, i varberg!!! :)


ha en bra kväll allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar