"Du skapar dig själv genom dina egna tankar"

onsdag 1 juni 2011

3 dagar kvar till en av livets bästa, mest kärleksfullaste dagar...

Idag är det Onsdag och jag jobbar sista dagen på jobbet innan det är dags för bröllop o bröllopsresa. Känns verkligen overkligt, men så underbart!
Efter denna dagen kan jag börja ställa mig in på att det verkligen skall ske om ett par dagar, för just nu har det vart mycket på jobbet o mycket fokus på patienter samt att färdigställa allt innan semester...
Morgondagen kommer att innehålla en del skönhetsbehandlingar inför lördagen samt trevligt lunchsällskap. Under eftermiddag/kväll kommer det att fixas lite mer gissar jag samt att ett par timmar går åt att umgås med vårt underbara värdpar med familj :) Klänningen och anders Kostym skall hämtas under dagen samt att vi skall åka o slutprova våra underbara vigselringar!
Fredagen skall jag bara försöka njuta och kvällen spenderas tillsammans med tärnorna hemma hos oss, och Anders skall spendera kväll o natt tillsammans med bestman Marcus. Kommer verkligen att sakna honom men känns extra pirrigt o romantiskt att köra på traditionen att inte ses 24 timmar innan bröllopet :)

Är verkligen roligt att så många kommer till bröllopet också, 80st gäster och många av mina gäster som jag inte har träffat på flera år, känns extra speciellt måst jag säga :) man känner sig hedrad...
Verkar ju som att vädret verkligen kommer att vara på vår sida denna underbara helg, vilket också är ett stort +.
Vill verkligen tacka våra fina fantastiska föräldrar, vårt värdpar med familj, Peggy, mina fina tärnor, bestman mfl, som har hjälp oss massor i detta, att få denna dag så underbar och bra som möjligt!

Nu skall jag bara försöka njuta så mycket som möjligt fram tills lördag och under hela lördagen försöka leva "här och nu"...


Anders, du och vårt barn, är mitt allt <3



/Miss Y

1 kommentar:

  1. Önskar dig all lycka under den stora dagen, hade gärna sett dig stå där framme vid altaret, men det hade nog blivit lite konstigt, med tanke på att vi varken setts eller pratat sen vi var små :) Men trots allt så var du min bästis en gång i tiden och jag är oerhört glad för din skull,att du funnit mannen i ditt liv och att ni ska ha en liten.

    Hoppas bröllopsresan blir mer än underbar.. Stor kram från Sanna

    SvaraRadera