"Du skapar dig själv genom dina egna tankar"

måndag 9 augusti 2010

Det blir en seglarhelg iallafall !! :)

ja som överskriften säger, blev segling till helgen trots att det var nedlagt för ett par dagar. Nu blir det jag, Anders, Ida och Marcus som seglar från hunnebostrand ut mot smögen, och vidare...hmm..? ja det vet vi inte riktigt än, få kolla upp vart vi vill och vart vinden vill föra oss ;)

Dagen har vart bra. har provåkt lite bilar, då mor och far skall köpa ny bil. Anders var med och coachade, oj vad mamma blev impad (bra jobb Anders, stjärna i kanten av svärmor) Så vi får se vart detta slutar med för bil i slutändan!
Sen bar det iväg till arendegatan och familjen Löfgren där det åts och drack the! var meningen att vi skulle åkt och tränat men jag och Ida tittade på varandra och bestämde oss med dessa blickar, att ta en hemmakväll med film och en stor skål godis, oj vilket bra val! :) träningen och allvaret drar igång nästa vecka, då jobbet drar igång med dess rutiner. Skall på ett sätt bli skönt att komma in i vardagen igen, samtidigt som semestern verkligen har sin charm och jag får mycket tid tillsammans med Anders.

Imorn bär det av mot strömstad med svärföräldrarna och Anders, campa tills på torsdag, skall bli väldigt mysigt :) hoppas på lite bra väder iaf, även om det inte blir sol och bad, så kan det ju iaf vara uppehåll och någorlunda varmt...


Har egentligen en del att skriva om men spar mig med det och skall lägga mig ned och prata lite med A innan vi somnar. klockan ringer 06.50 imorn då vi skall vara på tegelbruket kl 08.00!

sov gott allemsammans!


Miss Y

1 kommentar:

  1. Tack för att du drar in mig i detta... ;) Nu vet alla att jag äter godis i stället för att träna :);)Ha ha ha. Men man ska ju stå för sina val...

    SvaraRadera