"Du skapar dig själv genom dina egna tankar"

fredag 6 augusti 2010

Snart dags för att boka bröllopsresan!

Nu är man äntligen hemma en snabbis innan man åker igen. dock så är jag ensam då jag släppte av Anders i Gbg som skall vidare ned till Båstad för att spela innebandy i helgen. Jag åker ned imorgon, tidigt för att hinna se hans första match som startar 09.45, skall bli kul att se honom spela :)
Kändes lite tomt att komma hem själv, men syster yster och Sergio kommer en stund ikväll så då kanske det inte blir så ensamt att somna iaf :)

Starten på semestern är jätte bra, dock kunde regnet vart bättre men man kan inte alltid få allt. jag får drömma bort till varmare platser som vi kommer besöka i Juni nästa år. Vi har gjort en rutt som vi hoppas kan få ihop tillsammans med resebolaget nu i slutet av augusti, blir runt om i asien iaf, äntligen skall jag få backpacka lite, och tillsammans med min underbara, och då även "man" :) -är verkligen så lycklig!

Hunnebostrand var verkligen kanonfint och vi hade det jätte mysigt tillsammans med Jennifer och Niklas. Vi seglade tom under torsdagen, tillsammans med Niklas pappa Kaj. Från Hunnebostrand till Smögen, så åt vi lunch (en underbar skagenmacka) sen så shoppade vi! hittade äntligen ett par riktigt bra regnbyxor och Anders hittade jätte snygga kläder från Esprit! Så läcker han blev :)

Senare idag så är det äntligen dags för något som jag skulle gjort för länge sen, massagebehandling! Hoppas att hon är bra, då jag måste få loss alla jobbiga triggerpunkter kring bröstrygg och axlar. Hon tar 500.- för 50min, så då måste hon ju vara bra. har aldrig vart med om att massageterapeut tar så mycket för en behandling. Men då skall man ju iallafall inte tveka över att ta 500.- som Naprapat.

Nu blir det bara till att ta det väldigt lugnt, ligga i soffan och se på någon bra "må-bra-film". Kanske dagdrömma lite....:)


Ha en fortsatt bra dag!

Miss Y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar