"Du skapar dig själv genom dina egna tankar"

söndag 29 augusti 2010

Söndag, och snart en ny vecka

Snart en ny måndag och då beger det sig av upp mot Sthlm igen.
Helgen har bestått av mycket mellan helvete och jord, men allt slutade bra och "ny, dag, nya möjligheter", är mitt motto de närmaste dagarna :)

Sthlm har ju inte vart det stället som har gett mig de ljusaste dagarna i mitt liv direkt men känns ändå okej att åka upp igen, då jag även har hembiljetten redan bokad samma dag. Så sthlm-över-dagen!
Skall bli kul att träffa vissa i klassen igen och sen de få vänner man skaffat sig under de fyra senaste åren i Sthlm.
Måndagen kommer att bestå av socialmedicin och sen lite upplägg av mitt och juniors c-arbete. Målet är att vara klara helt praktiskt under september för att kunna sitta vid datorn och skriva ned allt under okt-nov, för att sedan redovisa allt den 1-2 december, för att sen efter det ta examen! shit!!! examen!! an inte förstå att det är så nära nu, att allt faktikst har gått så fort när jag ser tillbaka på det. att vara i det är något helt annat för då kan vissa dagar gå riktigt långsamt och man blir aldrig klar eller kommer aldrig fram. men nu är det bara 4 månader kvar tills jag (förhoppningsvis) får ut min" Doctor of manual medicine in Napraphathic"- examen!! Då är jag äntligen klar och får då även börja mitt Leg år, så jag kan ansöka om min Legitimation.

Jag o A skall snart boka vår bröllopsresa och det känns verkligen jätte skönt att ha bokat den, då man kan se fram emot en resa. älskar ju verkligen att resa och att få öra det tillsammans med någon man älskar. Jag har bara rest med min bästa vän och familj men aldrig tillsammans med en kille man älskar. Åh, tänk att få ligga där på en kritvit strand tillsammans med A, på vår BRÖLLOPSresa... :)) Tänk att få ligga där och vara Fru Friborg, att få vara 1 på riktigt.
Snart dags att prova klänning tillsammans med mina underbara tärnor :) tänk att få vara riktigt vacker den dagen då vi skall lova varandra evig kärlek...
Drömmer...


Nu är det dags att lägga sig ned i soffan och njuta tillsammans med min underbara, över ett glas rött och bra fotboll på tv :)

Miss Y

1 kommentar:

  1. Åh, jag håller verkligen tummarna för dig! Jag hoppas att vi kan ses när du är uppe i Stockholm! Du är för mig en av de Bättre sakerna med Sthlm så... <3
    // Sara

    SvaraRadera