"Du skapar dig själv genom dina egna tankar"

tisdag 17 augusti 2010

Vill resa igen

Vill så gärna ha sol igen. behöver verkligen sol för att få min dos av cerotonin! skall man behöva vänta ett helt år för att få sin sol, nu när sommaren är slut :(
Drömmer mig bort då jag och Jennifer var iväg till Thailand, glömmer aldrig...

Tisdag idag och den dagen tillbringas i Mandos lokaler, blandade känslor. Inget kul att pressas in i den världen även om jag försöker göra det med en mer klackspark än tidigare. Fick fylla i en sådan där sexveckors koll och det kändes iaf mycket bättre. ringarna kom högre upp på positivitetskalan än sist, då det mer var bottennapp ;)
Det är mycket som man måste tänka på om man skall klara sig igenom detta, tex varför man gör det och varför man kämpar för att lämna ett liv i tvång och ångest. Det är inte alltid en dans på rosor i det "vanliga" livet heller. är lätt att tro att livet skall vara perfekt om man bara blir frisk men vardagen har en bergodahlbana den också, men mer naturlig och sund sådan.
Jag känner att nu när A har börjat jobba igen och jag har mitt, så saknar man varandra så himla mycket. man ser vad det är som man verkligen uppskattar i ett dagligt liv. Jag älskar honom så ord räcker inte till.
Fick ett så fint sms av honom igår efter att jag skrivit att det var så tomt utan honom hemma och att jag saknade honom. "Titta på våra ringar, jag finns alltid med dig" kändes underbart att läsa det, blev mer lugn. Ringens betydelse är verkligen evig och så stark, känns verkligen som att man aldrig är ensam längre.

Slutar här ifrån mando vid strax efter tre och sen blir det att umgås med jen ikväll :) var riktigt länge sen som vi hittade på något så skall bli kul!
A skall iväg på träning så vi ses inte förrän sent ikväll och imorn skall jag har tjejkväll, på torsdag jobbar jag natt och på fredag skall jag på tjejkräftskiva. så kommer inte att bli så mycket som vi ses innan lördag. ser redan fram emot lördags morgon. men lev idag ;) eller vad är det jag har inristat i ljumsken egentligen, kanske skall leva upp till det också ;)

Nu blir det nog att se på "Bröllopsduellen" och lägga sig i ett värmerum och ta det lugnt fram till lunch...(hoppas så att jag kommer ifrån här efter lunch), men E-M är den som vet bäst :) och skönt är väl det.


Ha en bra dag allesammans! och glöm inte att kunna prata om sina problem och svagheter är en stor styrka, som leder lättare till förändring och förbättring. Att våga stå för det när folk frågar istället för att krympa och gå genom jord :)


Miss Y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar