"Du skapar dig själv genom dina egna tankar"

fredag 3 september 2010

Äntligen fredag!!!

Japp, snart är det dags för helg, skall bara skriva en tenta (den mest patetiska tentauppläget genom nph:s historia) Blir bara irriterad på både lärare och skolan, då det är så oseriöst och dåligt planerat. men men hoppas bara att det skall gå bra så man slipper åka upp till skolan nästa torsdag, orkar inte!!! Tentaresultatet skall komma innan tisdag nästa vecka, så håll alla tummar :)
Tentan kommer via mail kl 13 så då skall jag till tegelbruket för att skriva ut alla papper som skall skrivas under och som skall ifyllas för att sen scanna in det och maila tillbaka till läraren. tur man har en svärfar som kan hjälpa en med allt det tekniska! tack lennart!

Sen blir det till att åka till mando och komplittera de uppgifter som det tog två månader för fk att skicka ut till mig så nu får man vänta ännu längre tills bedömningen skett och man får sin utbetalning, hmm...kan ju komma lagom till julklappshandlingen ;)

Anders skall till frissan halv fem så då skall jag passa på att dammsuga av och greja lite här hemma, så får han åka och handla tills maten ikväll :) bra deal! (skall bara berätta det för honom, hehe)
Längtar så tills ikväll, känns som evigheter sen som vi bara var han och jag en tid då vi är någorlunda pigga och kan ha en sovmorgon tillsammans. imorn blir nog en mysig dag också :)
Lever...

Bilden ovan visar det som låg på min säng när jag kom hem från tärningen igår, himla underbart med överraskningar, kan man inte få för mycket av :) tack så himla mycket bästaste A! Han har en riktig känsla för konst den där grabben ;)


Näe, nu skall jag hoppa i kläderna för att sätta mig i bilen som skall ta mig till tegelbruket och tentan! Lycka till!!
Ha en bra helg allesammans!


Miss Y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar