"Du skapar dig själv genom dina egna tankar"

onsdag 1 december 2010

En kall kväll i Kista

Japp, sitter i Kista tillsammans med Junior o gör det sista inför redovisningen imorgon kl 09.00. jag tror att det kommer att gå bra, känns bra iaf. sen vet man aldrig vilka frågor det är som dyker upp efter, usch och fy, men bara att andas och ta det lugnt ;)

hatar verkligen att vara i sthlm, speciellt då det var sådan kaos på väg upp och det nästan slutade med att jag stod ensam och skulle vara tvungen att ta in på hotell, ensam. Men som tur var så hamnade jag hemma hos anders vän björn, vid medis.
Men känner att det finns inget som får mig att känna mig trygg och bekväm här uppe. kanske en nära familjemeddlem eller anders, men skulle aldrig föreslå att åka på mysig tripp till sthlm.
Nä, just nu hade jag gett mycket för att få sova hemma och ladda morgonen med att sova i sin egna säng bredvid en trygghet...men livet är som sagt inte alltid så som man vill.

Vill nu bara att dagen imorgon skall försvinna och sen att dagarna går fort fram till tentorna som skall skrivas nästa vecka och att det kommer att gå bra, det måste gå bra!! :)


sov gott, nu skall jag sova, fick ju inte så mycket sömn inatt, kanske 4 timmar totalt...


Miss Y (snart Mrs Friborg, endast snart exakt 6 mån kvar) Jippi!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar