"Du skapar dig själv genom dina egna tankar"

tisdag 22 februari 2011

Dags för CL-match igen! :)


Dags för CL-match igen, mycket trevligt! och idag kan det hända att man får finbesök av minsta systeryster, som kommer till åsen :) var verkligen länge sedan vi sågs så skall bli extra mysigt. om man ser tillbaka på tidigare CL-matcher i år så skulle det ju inte förvåna mig om mötet ikväll mellan FC Köpenhamn och Chelsea, blir jämn, även om pappret säger annat! Men först skall jag ned till Holmalyckan och sätta igång tjejerna i ungdomslaget, dags för riktigt försäsångsträning, som ger resultat, om det görs vill säga!! Skön att det har vart ganska lite med patienter idag så man har kunnat lägga upp träningsscheman och göra lite pappersjobb, utan stress.

Bröllopsinbjudningarna börjar nu närma sig, segt att dem kommer ut så sent, även om jag har läst att det "vanligaste" är att skicka ut ganska sent, ca 3 mån innan och OSA 1 mån innan vigseln. men vi har ju skickat ut "save-the-date" till de allra flesta. Japp, nu närmar det si verkligen med stormste, och åh vad jag längtar efter att bli Fru Friborg, och även till vår underbara resa till paradiset! :)
....och självklart till september....då vårt underverk förhoppningsvis tittar ut.

Skall till Bm nu på torsdag för andra gången, lika pirrigt denna gången känns det som, skönt att man har en väldigt bra stöttande sambo/blivande pappa, nära sig :) tack A för att du är den du är! Är glad att du har stått ut med mig hittills och jag hoppas att du orkar några tionde år till ;)
men tror nog att den riktiga bebismagen börjar titta fram så smått, så snart går det inte att ha på sig vad som helst utan att någon inte skulle ana.
....och om ett par veckor får vi se den lille/a på skärmen, dags för UL.... :)) lite overkligt....

Berättade för jobbet i veckan vilket gick mycket bättre än vad jag hade föreställt mig, hon var verkligen förstående så nu skall vi ta det som det kommer :) jag kommer nog att jobba på så mycket jag kan tills de inte går så mycket mer, eller så skall jag tvinga mig att ta det lugnt from det att man kan söka havandeskapspenning ;) men skall försöka ta en dag i sänder....


dags att återgå till jobbet!
måste bara säga, att gud vad skönt det är när man återgår till sitt mer normala jag, utan illamående och den otroliga tröttheten som "man" har i början av graviditeten. nu är man ju mer människa igen :)


ha en bra dag!!

//Miss Y

1 kommentar:

  1. Jag är så glad för er skull! :)
    Jag ser fram emot att få träffa dig, oavsett när det blir! Du är stark och A har tur som har dig! <3

    Stor kram!
    Sara

    SvaraRadera