"Du skapar dig själv genom dina egna tankar"

onsdag 18 maj 2011

Äntligen lunch!

Idag trodde jag att det skulle bli en ganska lugn dag där jag kunde göra bankärenden, pappersarbeten och ringa lite samtal, men då är det som att hela världen skall få ont under samma dag, o absolut behöver hjälp idag. från att ha 5 patineter inbokat så blev det helt plötsligt 11 under någon timmas ringande på kliniken. Visst tiden går mycket fortare o det är ju roligare med människor än papper ;) men just idag hade det vart väldigt skönt.

Idag skall jag till frisören o klippa långt, skall bli spännande. Skall även visa Therese vad jag har hittat för frisyr jag vill ha under bröllopsdagen :) hoppas att hon tycker den är ok och att den är genomförbar, hehe. Ida frågade om det var ok att hänga med till frisören idag, hade inte ens tanken, men vad glad man blir när det finns folk som verkligen bryr sig o vill vara med :) det uppskattas verkligen! så det blir en bra tjöt-trio ikväll ,jag, ida o therese!

Nu har jag 4 patienter kvar så skall se till att få dem så bra som möjligt innan jag springer till tåget så jag hinnr till frisören i tid! sen skall jag hem o bara ta det lugnt, o superskönt att jag har det mycket lugnare imorn! först skall jag till stan med Ida o kolla lite småsaker till bröllopsdagen, sen skall jag o anders till föräldrarutbildningen, sista gången, och sen skall jag nog se till att åka upp till mamma o prova klänningen igen, om hon är hemma.


Ha en fortsatt bra dag allesammans!

ps: älskar verkligen mina nya stöstrumpor från Baurfeind!! dessutom får jag på mig byxorna över vaderna mycket lättare, märker att det börjar samla på sig en hel del vätska....


//Miss Y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar