"Du skapar dig själv genom dina egna tankar"

tisdag 17 maj 2011

Det närmar sig med stormsteg...

NU börjar det verkligen dra ihop sig till bröllopet och det är en massa småsaker som skall knytas ihop. Är nog någonting varje dag nu fram tills den stora dagen.
Idag skall jag till Tanja på Skincare o ha en lyx ansiktsbehandling, skall verkligen bli skönt, och det behövs verkligen då man får så himla mycket skit i huden pga graviditeten.
Imorn blir det av till frisören en sista gång innan bröllopet, troligtvis. Då skall Therese klippa långt, skall bli spännande :) Skall nämligen inte göra samma misstag som jag gjorde under gymnasie balen, o sätta upp håret så man ser tantig ut, utan nu skall det vara mer utsläppt o princessaktigt ut. Hittade en perfekt bild idag som vi kan gå efter, var så himla vackert!
O sen hoppas jag att man inte svullnar mer till bröllopet, så att man får på sig klänningen och att man ser någorlunda smal ut ;)

Sedan hittade jag smycken som är mormors, som jag skall låna o ha på mig på bröllopet, det känns jättebra, o de är jätte vackra. Lika vackra som dig mormor....åh vad jag saknar dig...
hoppas så att du är med den dagen, att du sitter där i kyrkan någonstans o ler.

Nästa vecka är det dags att träffa floristen som skall göra brudbukett, tärnbukett och brudgumsblomman, skall bli spännande det också. vet ganska mycket vad det är jag vill ha, men samtidigt vill man ge så mycket fia händer som möjligt, då det oftast blir bäst då.

Det bär nog av till guldsmeden för att prova lit ringar innan diamanterna åker på, åh vad jag längtar tills jag skall få bära ringarna, o med Anders o mitt namn i. Att få vara gift, med drömmannen, så overkligt, men helt underbart!
Älskar dig sååå, Anders....<3

Till helgen skall vi nog se till att fixa med programmet som vi skall ha till middagen, hoppas vi kommer på något bra!

Ja så det är en del som är kvar att fixa, men det är tur att man har en sådan bra stor familj med vänner som hjälper till så mycket, verkligen ett jätte tack till er! o vilka underbara tärnor man har, jätte tack!

O är så glad att så många av mina äldre/gamla vänner kommer att komma, då känner man sig verkligen uppvaktad och omtyckt :)


Går in i v.24 nu på fredag, det går verkligen så himla fort o nu på torsdag skall vi gå på sista föräldrargruppen. tycker inte att det gav så himla mycket, mer än att man träffade sköna människor i samma sits. Skall nog ta en fika med ett av paren framöver, de skall också ha i september men efter oss.
Anders har känt en massa sparkar och nu kan man även se på utsidan av magen att det är en spillevink där inne, som tränar musklerna en hel del :) Åh vad vi längtar tills vi får träffa lill*n och se hur han/hon ser ut o hur hon/han är, vilka drag och personlighet den bär på.
....16v kvar till BF....



//Miss Y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar