"Du skapar dig själv genom dina egna tankar"

tisdag 3 maj 2011

Snart åker vi!

Japp, snart är det dags att packa väskan o åka mot paradisen igen :) Denna bild är iof från similan island utanför västra thailand, och vi skall till indonesien och malaysia, men jag tror att det är minst lika underbart som på similan.
åker tillsammans med min man och jag som hans fru, åh vad lyckligt! och detta skall vara under en hel månad, i detta paradis! (inte som gifta alltså utan att vi geografiskt sätt kommer att vara där i en månad ;) gifta kommer vi att vara för evigt.

Skall till barnmorskan idag och prata om knep o knåp inför resan, och sen får vi se vad hon tänkt att göra mer, vet inte om jag skulle ta några prover eller mer undersökningar på barnet, men det märker vi.

jobbar kort dag idag då en hel del ärenden skall göras! slutar 12 och tar sedan tåget tillbaka till såsen för att diskutera journaler, sen barnmorskan, sen träffa våra nissar som skall hjälpa oss med bröllopets mat och servering! kvällen tillbringas totalt i köket, då det skall bakas tårta, skall tydligen ha släktkalas imorn ;) fyller 25, så är väl lite av tradition att man bjuder familjen på lite kaffe o tårta. det kommer att bli princesstårta med någon rolig garnering! ...låt fantasin flöda...

4 veckor kvar.....

/Miss Y

1 kommentar:

  1. Jag tror att ni kommer få det alldeles underbart! Jag har själv aldrig varit i de delarna men har varit i thailand 4 ggr och aldrig blivit besviken! Annars får ni väl helt enkelt bara njuta av varandras sällskap! <3 <3 Låter spännande med tårtbak och det är väl självklart att du ska bjuda på kalas när du fyller år gumman! :D :D
    SROR KRAM!

    SvaraRadera